خسته ام


نامه هایی به خط عشق

عاشقانه های من برای او. . . H

خسته ام از تظاهر به...ایستادگی

         ازپنهان کردن زخم هایم

زور که نیست!

          دیگه نمی توانم بی دلیل بخندم

  وبا لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز روبه راست...!

اصلا دیگه نمی خوام بخندم. . . میخوام لج کنم

باخودم

         باتو

              باهمه ی دنیا

خسته ام. . .

ازتو

     از خودم

              از همه ی زندگی

میخوام بکشم کنار. . .

ازتو

     ازخودم

             از همه ی زندگی...!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

zohal
ساعت15:33---10 خرداد 1392
آدمی هیچ وقت
زخم هایش را فراموش نمی کند
و درد آنها را
همیشه با خود جابجا می کند .
می شود به خاطر زخم هایت
شهرت را عوض کنی.
به خاطر زخم هایت
نامت را
خانه ات را
عوض کنی .
اما هیچ چیز در تو تغییر نمی کند .
هیچ چیز در تو جابه جا نمی شود .
توی خواب
زخم ها بلند می شوند
و گلویت را به سختی می فشارند .

***

به قایق منم سر بزن ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 / 3 / 1392برچسب:از تو از خودم,ساعت14:47توسط haniye | |